Všeobecné obchodní podmínky


1. Pojmy

1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem masážních a regeneračních služeb společností Bazén Bořislavka s.r.o. , IČ 27152235 (dále jen provozovatel), na adrese Na Dlouhém lánu 11, 160 00 Praha 6, a kupujícím či uživatelem poskytovaných služeb (dále jen zákazník). 
1.2. Provozovatel poskytuje masážní a regenerační služby, zdravotní tělesnou výchovu, kurzy plavání a kurzy aquagymnastiky na základě platného živnostenského oprávnění.

1.3. Společnost Bazén Bořislavka, s.r.o. provozuje internetové stránky www.bazenborislavka.cz

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem a zákazníkem při realizaci prodeje masážních a relaxačních služeb či dalších služeb, nabízejících provozovatelem.
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí aktuálně platným „Ceníkem“ a provozními řády provozovatele. Ceník je na webových stránkách, ale aktuální cena za službu je vždy uveřejněna v rezervačním systému, kde klient učiní rezervaci služby. Rezervační systém je poskytován společnosti Reservanto.
2.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4. Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání
Termín poskytnutí služby je třeba dohodnout a rezervovat předem v rezervačním sytému, osobně, telefonicky či e-mailem u provozovatele. Dohodnutý termín je pro klienta závazný. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas a prostor na poskytovanou službu. Rezevační systém odesílá klientovi informaci ohledně vytvořené rezervace (pokud klient poskytne emailovou adresu) a současně systém připomíná rezervaci 24 hodin před konaným termínem. 

4.2. Cena služby
Cena služby je určována dle aktuálně platných cen, které jsou uveřejněny v rezervačním systému provozovatele. Cenu je možné upravit na základě smlouvy nebo jiné písemné dohody mezi Provozovatelem a Zákazníkem.

4.3. Platební podmínky
Platba za poskytované služby je možné provést on-line v rezervačním systému, bankovním převodem nebo na recepci společnosti a to před poskytnutím služby. Úhradu na recepci je možné provést v hotovosti, platební kartou, qr kódem nebo poukazy společností Ticket services, Sodexo a Pluxee, Multisportkou.
Informace o možnosti platby poukázkami a podmínky sdělí zákazníkovi recepce Provozovatele. Dále je možná platba bankovním převodem a z fondů FKSP, služby lze čerpat po připsání částky na účet.
Poskytovatele a objednávkami přes systémy benefit plus a benefity. Umožňujeme platbu skrze nahraný kredit na kartě klienta v rámci rezervačního systému (připsání kreditu může proběhnout skrze platbu kartou, bankovním převodem na základě faktury, uplatněním benefitů, fondy FKSP a další.). Kredit je klientovi nahrán
a je platný po dobu 12 měsíců od data nahrání do systému. 

4.4. Dárkové poukazy
Dárkový poukaz lze využít na úhradu služby z nabídky provozovatele. U dárkového poukazu s uvedenou hodnotou lze přesný druh a rozsah poskytovaných služeb dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením poskytované služby. Popis jednotlivých služeb najde klient na webových stránkách www.bazenborislavka.cz. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem provedení služby pro ověření platnosti.
Hodnota dárkového poukazu může být klientovi pouze nahrána do kreditu na jeho účet a platnost takto nahraného kreditu je po dobu 12 měsíců od nahrání. Klient má tedy na vyčerpání kreditu max. 1 rok. 

Platnost a podmínky využití poukazu se řídí podmínkami uvedenými na poukazu. Pokud na poukazu není uvedena platnost, je poukaz platný 6 měsíců od zakoupení. Dárkovým poukazem s uvedenou cenou lze platit veškeré nezlevněné služby provozovatele. Dárkovým poukazem nelze platit permanentky na cvičení v tělocvičně nebo bazénu, pokud poukaz vysloveně nezněl na zakoupení těchto služeb.  Za nevyčerpaný poukaz se peníze nevrací.
Při objednávce poukazů přes internetové stránky provozovatele je možné provádět platbu bankovním převodem. Klient si požádá přes recepci centra provozovatele o vystavení faktury na dárkový poukaz. Po připsání platby je klientovi vystaven dárkový poukaz, který je poslán klientovi emailem. 
Poukaz objednaný přes recepci centra provozovatele je možno vyzvednout osobně na recepci provozovatele, zaslat elektronicky na e-mail. Způsob dodání si vybere zákazník při zakoupení poukazu.
Při nákupu poukazu přes internetové stránky (email recepce) provozovatele má zákazník právo dle ustanovení § 53(7) občanského zákoníku od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí poukazu. Podmínkou je, že zákazník poukaz nezačal čerpat. Zákazník je povinen zaslat
poukaz zpět provozovateli společně s odstoupením od smlouvy a to buď elektronicky e-mailem nebo poštou. Provozovatel vystaví zákazníkovi dobropis nejpozději do 14 dnů od převzetí poukazu.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Zrušení objednávky – Zákazník
Zákazník může předem, telefonicky či e-mailem, zrušit svoji rezervaci na danou službu, nejpozději ovšem do 24 hodin před zahájením služby. Při pozdějším zrušení nebo přeobjednání bude po klientovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši 50% ceny rezervované služby, případně bude rovnou odečten celý vstup z permanentky či hodnoty dárkového poukazu.
Dostaví-li se Zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude poskytnuta služba ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Při pozdějším příchodu bude po Zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši 50% ceny rezervované služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty dárkového poukazu.

5.1.1 Zrušení objednávky ze strany zákazníka – masáže, individuální terapie 
Zákazník může svou rezervaci zrušit předem telefonicky či emailem, případně přímo v rámci rezervačního systému Reservanto nejpozději ovšem do 24 hodin před zahájením služby. 
Pokud klient zruší objednávku později, bude mu účtována úhrada ve výši 50% ceny rezervované služby. 

Výjimku tvoří terapie u Kláry Tuzarové, kde při zrušení objednávky 24 hodin před zahájením služby je účtována úhrada ve výši 100% ceny rezervované služby. 

5.1.2. Zrušení objednávky ze strany zákazníka – skupinové lekce v tělocvičně (FITPAINFREE, ACTIVE, REHA a SM Systém)
Zákazník může svou rezervaci zrušit předem telefonicky či emailem, případně přímo v rámci rezervačního systému Reservanto nejpozději ovšem do 24 hodin před zahájením služby. 
Pokud klient zruší objednávku později, bude mu účtována úhrada ve výši 50% ceny rezervované služby. 
Pokud má klient zakoupenou permanentku v podobě kreditu na své klientské kartě a bude mít rezervovanou lekci cvičení na kterou nakonec nepřijde. Bude mu stržena celá částka za lekci v hodnotě ceny lekce v zakoupené permanentce.
Pokud má klient rezervovanou lekci a nedostaví se na tuto lekci, bude mu vystavena faktura na 100% částky – vstupného na lekci. Případně bude při příští návštěvě tato částka po klientovi vyžadována.

 

 

5.2. Storno podmínky pro workshopy, kurzy, školení a jednorázové akce
Pokud zákazník omluví službu nejpozději do 14 dní před datem konání akce 
a) Provozovatel vrátí celou kupní cenu vybrané akce. Omluvit se je nutné elektronickou formou na email info@bazenborislavka.cz s uvedením důvodu a přiložením kopie faktury/ daňového dokladu a data nákupu s číslem vašeho bankovního účtu, na který žádáte vrácení kupní ceny vybrané akce.
Zákazníkovi bude zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně služby. Částka bude vrácena bankovním převodem nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.
b) Částku je možné také převést na některý z dalších termínů akce podobného rozsahu případně na jiné služby provozovatele
Pokud se omluvíte nejpozději do 7 dnů před datem konání akce 
a) Provozovatel nabídne možnost využití náhradního termínu akce podobného obsahu bez možnosti vrácení zaplacené kupní ceny za akci.
b) Poskytovatel vrátí zákazníkovi 50% kupní ceny vybrané akce. Omluvit se je nutné elektronickou formou na email info@bazenborislavka.cz s uvedením důvodu a přiložením kopie faktury/ daňového dokladu a data nákupu s číslem vašeho bankovního účtu, na který bude vráceno 50% kupní ceny vybrané akce. Provozovatel zašle zákazníkovi dobropis s odpovídající částkou. Částka bude vrácena bankovním převodem nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.
V případě vašeho odhlášení se z akce z důvodů náhlého vážného onemocnění 7 dnů a méně před konáním akce 
a) Celá částka, bohužel, propadá. Odečteny jsou veškeré provozní náklady spojené s rezervací místa pro zákazníka, protože v tak krátké době již není možné sehnat náhradu. Případně je možné, po domluvě s organizátorem akce, akci využít i prostřednictvím jiné osoby, které bude v souladu s podmínkami konání akce.
b) Pokud se provozovateli podaří doplnit náhradníka, nabídne zákazníkovi možnost využití náhradního termínu akce podobného obsahu bez možnosti vrácení zaplacené kupní ceny za akci.

5.3. Zrušení objednávky – Provozovatel

Poskytované služby mohou být odmítnuty, pokud: Zákazník se dostaví na poskytovanou službu se zjevnými příznaky infekčních onemocnění; Zákazník se dostaví na poskytovanou službu v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek; Zákazník se dostaví na poskytovanou službu se zdravotními problémy, které jsou v kontraindikaci s poskytovanou službou; Zákazník se dostaví na poskytovanou službu v nevyhovujícím hygienickém stavu; Zákazník se během telefonického objednávání vyjadřuje nepřístojným způsobem.
Poskytované služby mohou být předčasně ukončeny, pokud se: během poskytování služby u Zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění; během poskytování služby u Zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek; během poskytování služby u Zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů; během poskytování služby bude Zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem.

 

5.4. Reklamace
Reklamaci je Zákazník povinen uskutečnit bezprodleně. Reklamace musí věrohodně souviset s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně vyplněním záznamu o reklamaci na recepci provozovatele případně doručením poštou na adresu Provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace má provozovatel nárok, aby náklady na její projednání byly vymáhány po zákazníkovi.

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že je Provozovatel oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit.

7. Platnost a účinnost
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2024. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.cordeus.cz.
7.3. V případě rozporu jazykových verzí těchto Všeobecných obchodních podmínek mají přednost
Všeobecné obchodní podmínky v českém jazyce.

V Praze dne 1. září 2024

 
  1.